09/06/2013

cobalt tights and jacket, floral dress


Mam na sobie/Wearing:
fascynator/fascinator: Misstery
sukienkę w kwiaty/dress: New Look
marynarkę/jacket: New Look
naszyjnik/necklace: By Dziubeka 
spodnie/pants: h&m
buty/shoes: New Look
bransoletk/bracelets: perera.pl (plecione oraz pasek) i Lucy in the sky (kobaltowa zawinięta)
torebkę/bag: h&m
pasek/belt: atmosphere

Zapraszam na/You are invited to:
mój profil na fb/my facebook profile: Shiny Syl
mój profil na instagramie/my instagram profile: Shiny Syl

20 comments:

  1. Bardzo podobają mi się dodatki! Kobalt i koral to połączenie idealne.

    ReplyDelete
  2. Wow wyglądasz rewelacyjnie! Super look!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. pięknie wyglądasz !
    sukienka jest urocza !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam te kolory, wyglądasz rewelacyjnie. :)

    ReplyDelete
  5. jaka piekna sukienka <3

    ReplyDelete
  6. Ślicznie:)))marynarka i naszyjnik są szczególnie ładne:))Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  7. rewelacyjna stylizacja! blue <3

    ReplyDelete
  8. Hey
    Absolutely love your style and blog posts !
    I blog about fashion and music
    Fancy follow each other?
    Please let me know
    Thanks
    Irena
    x

    ReplyDelete
  9. masz przepiękną sukienkę, podoba mi się, że wszystko ją dopełnia! ;)

    ReplyDelete
  10. Kiedyś to był szał na takie kolorowe rajstopy! Wszystkie dziewczyny takie nosiły :D Teraz jakoś rzadziej to widać, sama z resztą też przestałam je nosić. Ale naprawdę fajnie i mega pozytywnie to wygląda :)

    ReplyDelete
  11. piękna torebka i naszyjnik <3

    ReplyDelete
  12. Witam! Moje ulubione kolory! Wszystko mnie tu zachwyca! Każda składowa część tego zestawu!
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    ReplyDelete
  13. Piękna sukienka, uwielbiam takie kwiatowe motywy :)

    ReplyDelete
  14. jak zawsze wyjątkowa i niepowtarzalna ♥

    ReplyDelete
  15. You look AMAZING!!!

    ReplyDelete
  16. świetna stylizacja :)




    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    ReplyDelete
  17. o kurczę, fantastycznie :) i ten kolor rajstop!

    ReplyDelete